30 Kasım 2012 Cuma

Bir Deliliğe Kalkıştım Ama....

Yıllardır hep isterim ki, Kars'ı göreyim. Ama kışın, karlarla kaplıyken. Hem de trenle. Her sene, istisnasız, Tempo Tur'un Kars Gezisi sayfasını açar, okur, incelerim. Her defasında da "çok uzak ama yaa", "o kadar yol trenle gidilip gelinir mi", "çok da pahalı" diye diye başka bahara ertelerim. Bu adetimi bozmadım, geçenlerde yine Tempo Tur'un malum sayfasına girdim. Programı okudum. Sonra da THY'nin sitesine girdim. Ankara-Kars için 30 Ocak gidiş olmak üzere bir promosyon bileti satın aldım. Evet ! Satın aldım. Şu an itibariyle, Kars'a tek yön uçak biletim var. Tempo Tur'u aramadım bile. Belki de o tarihte tur yapılmayacak yeterli talep olmazsa. Olan, 74 TL'me olacak. Onu da gözden çıkardım zaten. Merak içerisindeyim, Kars'a gidebilecek miyim, gidemeyecek miyim ? Bakalım tur yapılacak mı, yapılmayacak mı ? Gidecek olursam, dönüşü trenle yapmak niyetindeyim. Hadi bakalım hayırlısı =)

Kars'ı görme isteğimin artmasına yol açan filmin fragmanına da bir göz atın derim. Hatta filmi izleyin. Çok sevmiştim ben. Sıcacık bir film. E Tarık Akan da var Heidi'nin dedesi kıvamına gelmiş olsa bile hala yakışıklı. ;)


Bu da filmin afişi. 

2 yorum:

  1. nuri bilge'nin iklimler'i de kars'ı mesken tutan bir film, izlemediysen gitmeden izle. bir de, ya beni de götüüüür, ya sen de gitme :D

    YanıtlaSil
  2. İklimler'i izlemiştim. Gidecek olursam bir daha izlerim tabi. Gel Nil'im ! Gelsene valla billa. Tek başıma kalırsam gidemem zira. Niyetin varsa konuşalım bi . ;)

    YanıtlaSil