30 Kasım 2012 Cuma

Küçük Mutluluklar

Hani küçük şeylerden mutlu olmayı bilmek lazım derler ya hep. Benim gün içindeki küçük mutluluklarımdan biri, işe giderken her sabah içinden yürüdüğüm parkımız. Parkımızın bir adı var mı bilmiyorum, bir tabelaya rastlamadım şimdiye dek. Ama ben ona "Ofis Parkı" diyorum. O kadar güzel bir park ki ! Dört mevsim farklı renklere bürünüyor, farklı manzaralar sunuyor insana. Yaklaşık 6-7 yıldır bu parkın çok yakınında iş yerim. Dolayısıyla 6-7 yıldır bu parkla aramda duygusal bir bağ oluştu. Baharda cıvıl cıvıl oluyor parkımız. Neşe saçıyor etrafına. Sonbaharda ve kışın karlar altındayken de masal tadında oluyor. Mesai öncesi pozitif enerji depoluyor. Günüm güzel başlıyor. Parkta yürüyüş yapan amcalarla, teyzelerle selamlaşıyoruz bazen tanışmasak da =) Köpekler, güvercinler ve tavşanlar parkın evsahipleri. Bazen öğle tatillerinde yürüyüş yapıyoruz arkadaşlarla. İşte parkımdan manzaralar.























6 yorum:

  1. canım kardeşim işte sosyal medyanın getirdiği ve sesinizin duyulduğunu anladığınız anki heyecan ve sevinciniz. rahatsız etmemişimdir inşallah sizi.
    bloglardan komşuyuz belki çok uzaklardayız olsun .
    İnsanlık bu ya bir selam vesselam

    YanıtlaSil
  2. çok çok güzel...yaz ve ilkbaharda da fotoğraflayıp 4 mevsim albümü yapsan dedim ...parklarda bir soluk şehrin karmaşasından sıyrılıp nefes almak harika :)

    YanıtlaSil
  3. ne iyi dedin Nil'im. yapayım bunu. park konusunda şanslıyım. botanik parkı da dibimizde zira =)

    YanıtlaSil
  4. eskiden de kuğulu park benim için öyleydi, hüüüü :(

    YanıtlaSil